Dane z innych źródeł
Jeśli płacą Państwo za pośrednictwem np. banku lub instytucji płatniczej, MULTICOM wejdzie w posiadanie informacji o tym, z jakiego konta, w jakiej instytucji dokonali Państwo zapłaty. Dane te są przetwarzane w celu sprawdzenia, czy dokonali Państwo poprawnej zapłaty, a w razie potrzeby także w celu dokonania zwrotów (podstawa: wykonanie umowy), w celu ustalenia, dochodzenia i obrony roszczeń oraz w celach tworzenia statystyk i analiz (podstawa: prawnie uzasadniony interes).
Czy Państwa dane będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)? Obecnie nie planujemy przekazywać Państwa danych poza EOG.
Automatyczne podejmowanie decyzji
W przypadku gdy zalegają nam Państwo z zapłatą wobec MULTICOM, możemy automatycznie podjąć decyzję o ograniczeniu lub o uniemożliwieniu korzystania przez Państwa z naszych usług telekomunikacyjnych. Na tę decyzję będą miały wpływ m.in. wysokość i okres zadłużenia oraz dotychczasowa historia płatnicza.
Informacje o danych transmisyjnych
W związku z tym, że korzystają Państwo z usług telekomunikacyjnych MULTICOM Kumor Paweł, przetwarzamy Państwa dane transmisyjne (o połączeniach).
Dane transmisyjne przetwarzamy w celu:
- wykonania umowy, w tym realizacji połączeń, zapewnieniaich jakości wynikającej z umowy, naliczania opłat za świadczone usługi oraz w celu rozpatrywania reklamacji;
- zarządzania ruchem w sieci telekomunikacyjnej oraz rozliczeń z innymi operatorami;
- wykrywania nadużyć izapobiegania im oraz zapewnienia bezpieczeństwa sieci i usług;
- ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń;
- przechowywania na potrzeby przyszłych postępowań uprawnionych organów (przez 12 miesięcy od wykonania połączenia lub jego nieudanej próby);
- marketingu bezpośredniego ale tylko jeśli wyrazili Państwo na to zgodę;
Danymi transmisyjnymi, które wykorzystujemy, są dane o sposobie korzystania z naszych usług telekomunikacyjnych i z naszej sieci, w szczególności o tym, kiedy, jak często i w jaki sposób korzystają Państwo:
- z połączeń głosowych, w tym o liczbie połączeń orez ich typie (np. krajowe, międzynarodowe),
- o czasie trwania połączeń i o numerach, z którymi się Państwo komunikowali;
- z dostępu do internetu, w tym o czasie trwania sesji internetowych i ilości transferowanych danych, o adresach odwiedzanych stron internetowych i Państwa aktywnościach na tych stronach, o rodzaju używanej technologii i urządzenia końcowego. Dane transmisyjne możemy wykorzystywać lub przechowywać przez czas trwania umowy, a po jej zakończeniu – w okresie dochodzenia roszczeń lub wykonywania innych zadań wynikających z przepisów prawa. W celach wykrywania nadużyć i zapobiegania im, zapewnienia bezpieczeństwa sieci i usług oraz – w razie udzielenia nam zgody – w celach marketingowych będziemy wykorzystywać dane transmisyjne do profilowania naszych Klientów, oceniając na przykład, czy ich zachowania mogą zagrażać integralności naszej sieci.
Prawo sprzeciwu
Niezależnie od praw wymienionych wyżej mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych (w tym profilowania) na potrzeby marketingu bezpośredniego. Po przyjęciu wniosku w tej sprawie jesteśmy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania danych w tym celu. W szczególnych sytuacjach mogą Państwo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez MULTICOM Państwa danych osobowych (w tym profilowania), jeśli podstawą wykorzystania danych jest prawnie uzasadniony interes lub interes publiczny. W takiej sytuacji, po rozpatrzeniu Państwa wniosku, nie będziemy już mogli przetwarzać danych osobowych objętych sprzeciwem na tej podstawie, chyba że wykażemy, iż istnieją:
1) ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania danych, które według prawa uznaje się za nadrzędne wobec Państwa interesów, praw i wolności lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Zgody
Jeżeli wykorzystanie przez MULTICOM Państwa danych nie jest konieczne do wykonania umowy, realizacji obowiązku prawnego lub nie stanowi prawnie uzasadnionego interesu, możemy prosić o wyrażenie zgody na określone sposoby wykorzystania Państwa danych. Taka zgoda może umożliwiać np. udostępnienie danych innym podmiotom na potrzeby ich akcji promocyjnych lub automatyczne podjęcie decyzji w oparciu o Państwa dane i na Państwa żądanie. Udzieloną nam zgodę mogą Państwo w każdej chwili wycofać (nie będzie to wpływać na zgodność z prawem wykorzystania Państwa danych przed cofnięciem takiej zgody).
Skargi
Mają Państwo prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy prawa.
Kontakt i informacje
Nasze dane kontaktowe: MULTICOM, ul. Częstochowska 71, 42-310 Żarki,
tel. 34 387 20 35, e-mail: biuro@emulticom.pl