Witamy w naszej firmie :)


Szanowny Kliencie,

        Na początku chcemy Cię gorąco powitać w gronie naszych klientów. Bardzo dziękujemy za zaufanie i liczymy na długoletnią współpracę.
Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka ważnych informacji, które pozwolą nam usprawnić naszą współpracę.

  1. Serwis i zgłaszanie awarii

Urządzenia abonenckie są urządzeniami elektronicznymi. Czasem może się zdarzyć, że się zawieszą. W przypadku problemów z dostępem do Internetu w pierwszej kolejności należy wyciągnąć z prądu zasilacze. Najczęściej są to 2 urządzenia- router Wi-Fi oraz modem abonencki lub antena zewnętrzna.  Zasilacze należy odłączyć od zasilania na ok 60 sekund, aby napięcie opadło. Następnie włączyć i poczekać ok 2 minuty, aż urządzenia się włączą i połączą z serwerem. Wtedy należy zrestartować komputer i połączyć się z siecią na nowo. Takie działanie sprawdza się w 95% przypadków problemu z dostępem do Internetu.                        W przypadku, gdy po w/w czynnościach nadal występuje problem z dostępem do sieci należy zgłosić ten problem do naszego działu technicznego. Numery telefonów znajdują się na umowie abonenckiej, którą otrzymali Państwo przy instalacji urządzeń abonenckim. Jednak zapiszemy je też tutaj 🙂 Problemy z Internetem można zgłaszać dzwoniąc pod numer 34 387-20-35  wybierając numer wewnętrzny 4. Po godzinach pracy (8:00-19:00) działu technicznego można wysłać SMS z opisem problemu na numer komórkowy 731-835-030. Pamiętaj, aby w treści SMS-a podać swoje nazwisko i nr ID klienta. Numer  ID znajduje się na umowie 🙂

2.  Faktury i płatności

     Wszystkie faktury za abonament wystawiane są z góry, na początku każdego miesiąca. Dlatego termin mamy sztywno ustawiony do 10 dnia każdego miesiąca. Tzw. „Płatność z góry”. Faktury VAT jak i całą historie wpłat można zobaczyć w Wirtualnym Biurze Obsługi Klienta logując się przez naszą stronę www lub klikając w adres http://www.emulticom.pl/wbok/  Dane do logowania znajdują się na umowie abonenckiej.  Każdemu z nas wygenerowany został indywidualny nr rachunku bankowego. Nikt inny nie ma takiego jak ty, więc nie podawaj go nikomu. Jeśli przy podpisaniu umowy podałeś/podałaś swój adres email wszystkie wygenerowane Faktury VAT zostaną na niego wysłane na początku każdego miesiąca.

3.  Kontakt i najciekawsze informację

     Jak to mówią „w dzisiejszych czasach informacja jest cenniejsza od złota” 🙂                                                                                  dlatego też bardzo ważnym dla nas jest kontakt z Wami. Uruchomiliśmy kilka kanałów informacyjnych, aby przekazać Wam informację o nowych promocjach czy też usługach. Bardzo ważne jest podanie przy umowie aktualnego numeru telefonu czy adresu e-mail. Drogi kliencie, jeśli jednak nie podałeś jednego lub drugiego to nic straconego. W każdej chwili możesz aktualizować lub dopisać te informację w w/w Wirtualnym Biurze Obsługi Klienta. Aby mieć pewność, że nie przeoczysz żadnej informacji o promocji zapisz się na nas Newsletter http://www.emulticom.pl/newsletter/ oraz polub nasz fanpage w serwisie Facebook https://www.facebook.com/multicomzarki/   W tym roku przygotowaliśmy wiele fajnych promocji dla nowych, ale również obecnych klientów 🙂 Szkoda by było je przegapić.

 

Jeszcze raz bardzo dziękujemy za zaufanie. Zadowolenie naszych klientów jest bardzo ważne, dlatego pracujemy dla was, aby dostęp do Internetu był jeszcze łatwiejszy 🙂 Warto czasem wrócić na tą stronę, ponieważ wpis może być aktualizowany i możesz znaleźć tutaj odpowiedzi na interesujące cię pytania.

 

Życzymy wszystkiego, co najlepsze 🙂

MULTICOM

Dostawca usług telekomunikacyjnych